Monday, March 7, 2011

HOT tOPIX = COUPLE??

Aq Nak Tnya Kat Org yg Tgh Bace Skang Nih.....
(btol2 ko la org tuh,,)

Perlu ke Couple?? Dlm Usia yg Msih Muda a.k.a 16 (actually blom 16 taun pon)
   UITT,, jwab

Dlm Pmikiran yg agak RASIONAL + GILE2 SEMPOI Aq Nih Aq Rase X Pyah Kot,..
Btoi tak??

Dtg Skola Nak Blaja Bkannya Nak Pegang2 Tgn n Berkepit 6 jam..,,
(ayat aq nih mcm tujukan sesuatu kat seseorang kan,,)
<saper mkn cili dialah rase pdas ekk,,>  tapi aq tau kengkawan aq x mcm tu kan,..

NI ANTARA LIST ORG yg ANTI COUPLE =
1. ALIA SYAHIRA (of course laa,, daa citer pepanjang x kan sokong Couple kot..)
kiri : alia, kanan : farah

2. FARAH NABILLAH (aq rase dia anti Couple kot,,.. hehe )

3. ZAFIRA NAQUIAH (dia prnah ckp kat aq ari tu..)
<org yg aq maksodkan,, yg  brdiri pling kanan...>

WEY KORANG NOT BAD KOT KALO X DE COUPLE...
kiter GENG..haha

actually,, top 3 snarai yg kat atas nih,, demam J/K drama (bkan 2 je segale2 yg brkaitan dgn J/K lah..)
* J/K = J 4 Japan n K 4 Korea (kot2 ade yg skema x tau maksod .. haha)
* Aq Layan Citer Taiwan gak...(best kot)
WEY Korang Troskan Perjuangan Tgk CITER JEPUN N KOREA...

Anyeong / Sayounara....




Monday, February 14, 2011

NONstop laughter!!!!!

CAMne nak hilang kan perasaan nak gelaK????

AQ selalu teringatkan benda2 yang kelakar laa,,,,
camne nak wat nieh....
padaHal bile AQ tanya kengkawan,, Dorang ckp x kelakar pon,,,

AQ pon tanya pendapat kat mak AQ,,, pasal citer yg aq rase kelakar tuu,,,,

aNd Then,,,
My mom said : ko ni nape,, daa mereng ker??? x kelakar pon citer tuu....

CAMNER NIEH??? otokkee!!
Kat tmpat 2syen pon camtu,,,
cikgu mengajar kat depan,, aq kat belakang tgh berusaha tahan gelak.....
once aq daa gelak susaa nak berenti plak tuhh...
eish..eish..eishhh

Wednesday, November 10, 2010

~hye~

omg....blurrnye x tau nak tlis ape kat blog nih....nnti klau ade prkara yg menarik aq akan tulis kat blog nie...